Przyciąganie pokolenia Z do klubów fitness: nowa era w branży

Kamila Nowowiejska
Date of publication:
1.3.24
28.11.2024

W obliczu dynamicznych zmian na rynku fitness w Polsce, kluby stają przed wyzwaniem przyciągnięcia i utrzymania nowej generacji klientów – Pokolenia Z. Urodzeni między 1997 a 2012 rokiem, przedstawiciele Gen Z wyrastają na kluczową grupę demograficzną w branży fitness.

ZROZUMIENIE POKOLENIA Z

Pokolenie Z wyróżnia się unikalnymi cechami, które wpływają na ich decyzje zakupowe, w tym również na wybór klubu fitness. Cenią sobie przede wszystkim zdrowie psychiczne, elastyczność i personalizację oferty. W przeciwieństwie do poprzednich generacji, Gen Z oczekuje, że marki będą angażować się w dialog z nimi poprzez media społecznościowe, oferować innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz wykazywać zrozumienie dla ich indywidualnych potrzeb.

Z tekstu dowiesz się m.in. jakie znaczenie mają media społecznościowe i influencerzy oraz jak kluby fitness powinny budować swoją obecność na platformach takich jak Instagram, TikTok czy YouTube.

Przeczytaj pełen tekst
Udostępnij artykuł
Kamila Nowowiejska
Data publikacji:
1.3.24
28.11.2024

It may interest you

Discover interesting content that can inspire you and broaden your horizons.

Buy a ticket for the congress

Don't miss this opportunity! Reserve your spot at an exceptional fitness congress today.

Contact us

We will be happy to answer your questions and suggestions.

By clicking the “Submit” button, you confirm that you accept our terms and conditions and privacy policy.
Dziękujemy za wysłanie wiadomości!
Niestety nie udało się wysłać wiadomości. Spróbuj ponownie później.

For Participants

Michał Wójcik
+48 537 519 519

For Exhibitors

Jan Ośródka
+48 510 048 269

For Partners / Presenters

Gosia Oryńska
+48 501 041 266

Account number

tiguar,
Brukowa 6/8,
91-341 Łódź
Santander: 57 1090 2705 0000 0001 5148 3046