Jak skutecznie budować strategię cenową i marketingową w klubie fitness?

Alan Leach i Tomasz Napiórkowski
Date of publication:
15.4.24
28.11.2024

Zapraszamy do obejrzenia inspirującej rozmowy Tomka Napiórkowskiego z Alanem Leachem, CEO oraz dyrektorem sprzedaży i marketingu w West Wood Clubs. Alan, który jest jednym z prelegentów KONFERENCJI EU4YA, podzielił się swoimi spostrzeżeniami na temat kluczowych strategii sprzedaży i marketingu w branży fitness.

W rozmowie poruszono tematy takie jak budowanie efektywnej strategii cenowej, znaczenie komunikowania wartości usług, które są niezbędne do ustalenia odpowiednich cen karnetów, oraz jak narzędzia marketingowe i technologia mogą znacząco zwiększać generowanie leadów.

Ten wywiad jest idealnym wprowadzeniem do tego, co Alan przedstawi podczas swojego wykładu 11 maja w Łodzi. Stąd też zachęcamy Was do odsłuchania go, ale także wzięcia udziału w jego wykładzie na żywo podczas Eu4ya.

Przeczytaj pełen tekst
Udostępnij artykuł
Alan Leach i Tomasz Napiórkowski
Data publikacji:
15.4.24
28.11.2024

It may interest you

Discover interesting content that can inspire you and broaden your horizons.

Buy a ticket for the congress

Don't miss this opportunity! Reserve your spot at an exceptional fitness congress today.

Contact us

We will be happy to answer your questions and suggestions.

By clicking the “Submit” button, you confirm that you accept our terms and conditions and privacy policy.
Dziękujemy za wysłanie wiadomości!
Niestety nie udało się wysłać wiadomości. Spróbuj ponownie później.

For Participants

Michał Wójcik
+48 537 519 519

For Exhibitors

Jan Ośródka
+48 510 048 269

For Partners / Presenters

Gosia Oryńska
+48 501 041 266

Account number

tiguar,
Brukowa 6/8,
91-341 Łódź
Santander: 57 1090 2705 0000 0001 5148 3046