Przyciąganie pokolenia Z do klubów fitness: nowa era w branży

Kamila Nowowiejska
Data publikacji:
1.3.24
27.10.2024

W obliczu dynamicznych zmian na rynku fitness w Polsce, kluby stają przed wyzwaniem przyciągnięcia i utrzymania nowej generacji klientów – Pokolenia Z. Urodzeni między 1997 a 2012 rokiem, przedstawiciele Gen Z wyrastają na kluczową grupę demograficzną w branży fitness.

ZROZUMIENIE POKOLENIA Z

Pokolenie Z wyróżnia się unikalnymi cechami, które wpływają na ich decyzje zakupowe, w tym również na wybór klubu fitness. Cenią sobie przede wszystkim zdrowie psychiczne, elastyczność i personalizację oferty. W przeciwieństwie do poprzednich generacji, Gen Z oczekuje, że marki będą angażować się w dialog z nimi poprzez media społecznościowe, oferować innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz wykazywać zrozumienie dla ich indywidualnych potrzeb.

Z tekstu dowiesz się m.in. jakie znaczenie mają media społecznościowe i influencerzy oraz jak kluby fitness powinny budować swoją obecność na platformach takich jak Instagram, TikTok czy YouTube.

Przeczytaj pełen tekst
Udostępnij artykuł
Kamila Nowowiejska
Data publikacji:
1.3.24
27.10.2024

Może Ciebie zainteresować

Odkryj ciekawe treści, które mogą Cię zainspirować i poszerzyć horyzonty.

Kup bilet na kongres

Nie przegap okazji! Zarezerwuj swoje miejsce na wyjątkowym kongresie fitness już dziś.

Skontaktuj się

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i sugestie.

Klikając przycisk "Wyślij", potwierdzasz, że akceptujesz nasz regulamin oraz politykę prywatności.
Dziękujemy za wysłanie wiadomości!
Niestety nie udało się wysłać wiadomości. Spróbuj ponownie później.

Dla Uczestników

Michał Wójcik
+48 537 519 519

Dla Wystawców

Jan Ośródka
+48 510 048 269

Dla Partnerów / Prezenterów

Gosia Oryńska
+48 501 041 266

Numer konta

tiguar,
Brukowa 6/8,
91-341 Łódź
Santander: 57 1090 2705 0000 0001 5148 3046