Jak skutecznie budować strategię cenową i marketingową w klubie fitness?

Alan Leach i Tomasz Napiórkowski
Data publikacji:
15.4.24
27.10.2024

Zapraszamy do obejrzenia inspirującej rozmowy Tomka Napiórkowskiego z Alanem Leachem, CEO oraz dyrektorem sprzedaży i marketingu w West Wood Clubs. Alan, który jest jednym z prelegentów KONFERENCJI EU4YA, podzielił się swoimi spostrzeżeniami na temat kluczowych strategii sprzedaży i marketingu w branży fitness.

W rozmowie poruszono tematy takie jak budowanie efektywnej strategii cenowej, znaczenie komunikowania wartości usług, które są niezbędne do ustalenia odpowiednich cen karnetów, oraz jak narzędzia marketingowe i technologia mogą znacząco zwiększać generowanie leadów.

Ten wywiad jest idealnym wprowadzeniem do tego, co Alan przedstawi podczas swojego wykładu 11 maja w Łodzi. Stąd też zachęcamy Was do odsłuchania go, ale także wzięcia udziału w jego wykładzie na żywo podczas Eu4ya.

Przeczytaj pełen tekst
Udostępnij artykuł
Alan Leach i Tomasz Napiórkowski
Data publikacji:
15.4.24
27.10.2024

Może Ciebie zainteresować

Odkryj ciekawe treści, które mogą Cię zainspirować i poszerzyć horyzonty.

Kup bilet na kongres

Nie przegap okazji! Zarezerwuj swoje miejsce na wyjątkowym kongresie fitness już dziś.

Skontaktuj się

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i sugestie.

Klikając przycisk "Wyślij", potwierdzasz, że akceptujesz nasz regulamin oraz politykę prywatności.
Dziękujemy za wysłanie wiadomości!
Niestety nie udało się wysłać wiadomości. Spróbuj ponownie później.

Dla Uczestników

Michał Wójcik
+48 537 519 519

Dla Wystawców

Jan Ośródka
+48 510 048 269

Dla Partnerów / Prezenterów

Gosia Oryńska
+48 501 041 266

Numer konta

tiguar,
Brukowa 6/8,
91-341 Łódź
Santander: 57 1090 2705 0000 0001 5148 3046