Czy w marketingu popełniamy te same błędy, co w treningu?

Mateusz Sudoł
Data publikacji:
15.4.2025

W marketingu, podobnie jak w treningu, często popełniamy te same błędy: brak systematyczności, celu, planu, różnorodności i dopasowania działań do potrzeb. Sukces wymaga regularności, przemyślanej strategii i monitorowania efektów – nie wystarczy działać „od przypadku do przypadku”.

Przeczytaj pełen tekst
Udostępnij artykuł
Mateusz Sudoł
Data publikacji:
15.4.2025

Może Ciebie zainteresować

Odkryj ciekawe treści, które mogą Cię zainspirować i poszerzyć horyzonty.

Kup bilet na kongres

Nie przegap okazji! Zarezerwuj swoje miejsce na wyjątkowym kongresie fitness już dziś.

Skontaktuj się

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i sugestie.

Klikając przycisk "Wyślij", potwierdzasz, że akceptujesz nasz regulamin oraz politykę prywatności.
Dziękujemy za wysłanie wiadomości!
Niestety nie udało się wysłać wiadomości. Spróbuj ponownie później.

Dla Uczestników

Michał Wójcik
+48 537 519 519

Dla Wystawców

Jan Ośródka
+48 510 048 269

Dla Partnerów / Prezenterów

Gosia Oryńska
+48 501 041 266

Numer konta

tiguar,
Brukowa 6/8,
91-341 Łódź
Santander: 57 1090 2705 0000 0001 5148 3046